Opona letnia SOLMAX 1 Goodride – nowość z klasy ekonomicznej z klasą A na etykiecie!

Estimated read time 3 min read

No to się narobiło! Goodride to jedna z najlepszych chińskich opon – i jako jedna z pierwszych w segmencie opon budżetowych etykieta hamowanie na mokrej nawierzchni dla wszystkich produkowanych rozmiarów modelu przyjmuje wartość A.

Goodride Solmax 1, nowa (premiera na sezon lato 2023) flagowa opona letnia producenta Goodride do samochodów osobowych, otrzymała certyfikat TÜV SÜD. Będzie produkowana w rozmiarach od 17 do 22 cali. Nowe technologie użyte w oponie: BPOT i Hybrid Formula.

Goodride SOLMAX 1 czoło opony
Goodride SOLMAX 1 czoło opony, przód bieżnika, rzeźba bieżnika

Goodride SOLMAX 1
Goodride SOLMAX 1 założona na felgę



TÜV SÜD, znana na całym świecie organizacja testująca, przeprowadziła na zlecenie ZC Rubber (producenta opon Goodride) w marcu i kwietniu 2022 r. test, który potwierdził bardzo dobre parametry opony SOLMAX 1 Goodride.

Niemiecki znak TÜV SÜD oznacza bardzo wysokie standardy jakości i bezpieczeństwa. Projekt obejmował wszystkie standardowe testy na mokrej i suchej nawierzchni, w tym aquaplaning w linii prostej, hamowanie na mokrej nawierzchni, prowadzenie na mokrej nawierzchni, hamowanie na suchej nawierzchni, prowadzenie na suchej nawierzchni, opory toczenia, hałas toczenia i test przy dużych prędkościach.

Goodride Solmax 1 przekroczył wszystkie kryteria graniczne TÜV określone przez wyniki testów głównych konkurentów, wykazując imponującą wydajność, zwłaszcza na mokrej nawierzchni i poziomie hałasu. Przewyższała wartość graniczną o 7% w przyczepności na mokrej nawierzchni i skuteczności hamowania oraz o 5% w aquaplaningu na prostej, zapewniając bezpieczeństwo od pierwszego do ostatniego kilometra. Ponadto zapewnia maksymalny komfort, ponieważ jego hałas toczenia był również o 10% niższy niż wartość graniczna.

W porównaniu ze swoim poprzednikiem Goodride Solmax 1 (SOLMAX 1 to następca bardzo popularnej opony Z107) oferuje wyższy poziom komfortu, przyczepności, których użytkownicy końcowi zawsze szukali.

Wykorzystane technologie w Goodride SOLMAX 1

Technologia BPOT
BPOT to znacząco poprawione osiągi przy dużych prędkościach, wzmacniona trwałość barku i odporność ogumienia na zużycie. Technologia BPOT umożliwia samoadaptacyjną stabilizację bieżnika poprzez równomierny rozkładanie ciśnienie wewnątrz opony.

Technologia Hybrid Formula
Nowa mieszanka optymalizuje rozkład (nano)krzemionki, zapewniając lepszą przyczepność i oszczędność paliwa, jednocześnie umożliwiając szybsze odprowadzanie wody, co skutkuje doskonałymi osiągami na mokrej nawierzchni. To technologia, która znacznie przyczyniła się do uzyskania klasy A na etykietach przy hamowaniu na mokrej nawierzchni.

To pierwszy raz kiedy opona chińska z segmentu ekonomicznego otrzymuje klasę A w hamowaniu na mokrej nawierzchni.

A to spowoduje dużą różnicę. Goodride już ma dobre opinie, jak producent cenowo wypozycjonuje go właściwie – szykuje się nam hicior na trudne czasy!

Piszę tego newsa wczesną zimą. Na wiosnę zakładam nowe SOLMAX 1 na auto i dam Wam znać jak się ta opona zachowuje – moim okiem.

Goodride Solmax 1 będą dostępne w rozmiarach jak poniżej:

tabela produkowanych rozmiarów SOLMAX 1

Goodride od modelu Z107 – poprzednika SOLMAX1 dużą uwagę przykłada do wyglądu ściany bocznej. Uczciwie – absolutnie nie ma ani wstydu, ani taniej estetyki. Zobaczcie sami:

Producent SOLMAX 1 ma w Polsce oficjalny sklep internetowy Goodride

You May Also Like

More From Author

6Comments

Add yours

+ Leave a Comment